Cultura business-ului pe care nu îl sau nu o avem
“Angajații care se simt încurajați și plini de energie vor oferi organizațiilor un avantaj competitiv în actualul mediu de afaceri extrem de dinamic. Astăzi, anunțăm noi inovații în cadrul platformei noastre dedicate experienței angajaților Microsoft Viva pentru a ajuta liderii să pună capăt paranoiei productivității, să reconstruiască relațiile sociale și să-și recâștige și reenergizeze angajații”, a spus Satya Nadella, CEO Microsoft.
E interesant de observat felul în care dorește Microsoft sa se implice în cultura organizationala.
Începând cu data de 3 octombrie va fi disponibilă şi Viva Sales – prima aplicaţie din platformă bazată pe roluri, ce va face legătura între CRM-ul unui vânzător şi Microsoft 365 şi Teams pentru a oferi o experienţă de vânzare simplificată şi bazată pe inteligenţă artificială.
Nu în ultimul rând, pentru a simplifica accesul la Viva şi pentru a ajuta angajaţii să-şi înceapă ziua în cel mai productiv mod posibil, o nouă experienţă în Viva Connections va reuni toate aplicaţiile Viva într-un singur loc.
Noile capabilităţi Viva vor fi disponibile pentru clienţii companiei la începutul anului 2023.
Microsoft extinde platforma Microsoft Viva pentru a răspunde acestor provocări și pentru a ajuta companiile să ofere angajaților o experiență optimizată în funcție de cum lucrează oamenii în prezent.
Noile capabilităţi ale platformei sunt: Viva Pulse – aplicaţia care permite managerilor şi liderilor de echipă să obţină feedback periodic şi confidenţial privind experienţa echipelor lor; Viva Amplify – aplicaţia care permite liderilor şi managerilor de comunicare să-şi îmbunătăţească mesajele transmise, pentru a avea un real impact asupra angajaţilor, indiferent de locul în care aceştia se află; Answers in Viva – experienţă de tip chat care foloseşte inteligenţa artificială pentru a facilita aplicarea cunoştinţelor colective pentru toţi angajaţii; People in Viva – noua facilitate care foloseşte inteligenţa artificială pentru a crea profiluri ale angajaţilor cu detalii despre interesele, cunoştinţele şi obiectivele echipei; Viva Engage – încurajează crearea unei comunităţi digitale prin conversaţii şi noi instrumente personale prin care angajaţii îşi pot spune poveştile.
Totodată, cu ajutorul Viva Goals, companiile pot alinia munca angajaţilor la rezultatele afacerii, iar legăturile îmbunătăţite între Viva Learning şi LinkedIn Learning facilitează accesarea conţinutului dedicat dezvoltării abilităţilor din LinkedIn Learning Hub chiar în fluxul de lucru din Teams.
Angajatorii trebuie să înțeleagă că legătura cu colegii este motivația cheie pentru a reveni la birou: 73% dintre angajați spun că au nevoie de un motiv mai bun pentru a merge la birou decât așteptările companiei – dar ar fi motivați să revină dacă ar putea socializa cu colegii (84%) sau să reconstruiască legăturile de echipă (85%). Comunicarea digitală va fi crucială pentru a menține oamenii conectați în interiorul și în afara biroului – atât angajații, cât și liderii consideră comunicarea ca fiind abilitatea esențială de care au nevoie pentru a avea succes în acest an.