[email protected]
0336.630.002

Pentru ce profil de client
lucrăm zi de zi

care zâmbește
niciodată plictisit de nou
ce crede în micile victorii
organizat și meticulos

Clientul ideal se remarcă prin flexibilitate și deschidere la inovație. Este comunicativ și expresiv, exprimând clar așteptările și dorințele sale. Colaborează în mod constructiv, contribuind la o relație de parteneriat solidă. Clientul perfect a fost cândva furnizor de servicii sau produse.

1. Să știi ce înseamnă IT

A cumpăra calculatoare și acces Internet nu înseamnă ca investești în IT. E ca și cum ai încerca să cultivi roșii cumpărând semințe și lădițe.
Întreabă. Documentează-te. Cere explicații.

2. Dar să nu știi IT

Deși știu cum vreau să fiu tuns, nu înseamnă că știu să tund. Și nu dau sfaturi frizerului. Am încredere, și-i spun dacă direcția nu e chiar cea pe care o doresc.
Creionez destinația.
Explic ce mi-ar fi util.

3. Să ceri (și să oferi)

Muncim la timp, fără întârziere. Lucrurile pe care le ceri. Ce trebuie să ne oferi? Ceea ce solicităm pentru a putea furniza serviciul în condiții perfecte. Și plata serviciului, desigur. La timp.

4. Să știi să mulțumești

Suntem foarte buni în ceea ce facem. Și nu o facem pentru bani. Clientul nostru este de fapt tehnica ta de calcul. Ne bucurăm când totul funcționează. Fii recunoscător. Recomandă-ne și altora. 

Dacă crezi că ne-am potrivi în business, hai să facem bani.